lindamariasvensson

Hög på livet

Kategori: Funderingar

Det är mycket. Mycket lycka, mycket skratt, mycket saker som går vägen. Jag älskar 2013 so far. Jag har fina vänner, jag har tagit upp relationen med Nathalie och den är starkare än någonsin. Mina chefer verkar älska mig och påminner mig dagligen om hur bra det här känns, och jag trivs så himla bra. Inte vill jag börja plugga då! Träningen går bra, jag känner att jag har kontroll. Har börjat träna på morgonen, och även om jag faktiskt blivit utskrattad i omklädningsrummet av en främling för hur förstörd jag ser ut innan(!) passet, så när jag väl kommit igång blir det bättre. Morgonen har positiv energi som driver mig framåt, kvällen har negativ och spänningar som jag behöver bli av med. På morgonen är det lättare att få in löpningen efter passen, för jag är glad. På kvällarna är sandsäcken bättre.

Dagarna är tuffa och långa och när tröttheten tar över så blir det illa väldigt fort och eftersom jag känner igen det så väl så låter jag det komma med. Men hela veckan har jag haft folk som stöttat mig när det blivit för mycket, och efter lite gråt så är spänningarna ofta borta och jag är mycket gladare än innan. 

24e maj är skolan slut och byts ut mot fotograferingar. Jag vet inte än hur tung sommaren kommer att bli, har inte helt bestämt mig för vad jag ska prioritera i år. Just nu vill jag bara umgås med vänner, ha lika jäkla kul som jag haft hittills och bli grym på jobbet. Fotot är inget jag marknadsför i dagsläget, och jag har redan fått tacka nej till jobb. 






 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: