lindamariasvensson

Bildurval

Kategori:


Första färdiga bilden. Vad som inte har med denna bild att göra dock.. att nästan alltid väljer Kathleen helt annorlunda bilder än vad jag gör, haha! Jag måste sluta låta henne göra sista urvalet. Skickade henne 30 bilder där hon skulle få välja ut de hon ansåg bäst, eftersom jag "inte kunde välja". Sista urvalet är HEMSKT SVÅRT många gånger, eftersom de flesta bilder är lika bra, men på olika sätt. Och då måste man bestämma sig för vad man vill ha sagt eller vilken respons man önskar få..
Och jo, hon valde allt. men uppenbarligen kunde jag välja ändå, eftersom jag saknade några av vad som uppenbarligen var favoriter från min sida ;)

Kommentarer

  • mamma säger:

    Duktig Du e```:)

    2013-09-04 | 22:29:20
  • lisen säger:

    Jättefiiin!!

    2013-09-05 | 21:34:02

Kommentera inlägget här: