lindamariasvensson

Energi

Kategori:

Hej måndag! Imorse var det, som alltid, morgon och jag mådde skit. Inte för att jag planerar att bli gravid(står fortfarande fast vid att jag kanske kan tänka mig att adoptera barnbarn, emn som sagt, alla blir ju på smällen så det är väl bara en tidsfråga innan jag ska dit med), och jag ber om ursäkt för parentesen som gjorde att vi drog iväg lite från ämnet där.. MEN, det jag SKULLE skriva var.. att jag fasar för den dagen som det tillkommer illamående på morgonen för min del. Jag lär ju hamna på sjukhus direkt, just sayin'. Kan ha varit en liten överdrift från min sida, jag erkänner det, men huah, vad jag inte ser fram emot något sådant. Tur man inte blir nånting och här tappade jag tråden.. SÅATTEH, måndag var det va? kom precis till jobbet och har avklarat morgonens mattelektio9n alldeles galant måste jag säga. Har lärt mig att lägga till "typ" efter varje mening i klassrummet för att skydda mig från att någonsin ha fel, väldigt svensk av mig och jag känner mig lagom stolt över detta. Ser ni hur fint jag la till lagom i den meningen där? HAAAH?!

Vad gör jag här egentligen?

I bloggen alltså, just nu.

Jo, juste ja. Jag skulle skriva ner lite nya saker jag ska införa i mitt schema:

Yogapass ska jag definitivt fortsätta gå på, det var precis så bra som jag trodde. Innan den här veckan är slut ska jag ha läst på om meditation så att jag kan börja med det. Jag ska även bli bättre på att slå mig själv på fingrarna när det gäller mobilen vid fel tillfällen. Jag är otroligt mycket bättre på att göra saker nu(märk att jag sitter på min arbetsplats och bloggar, så denna punkt är fortfarande work-in-progress) istället för att göra dem sen, men det är fortfarande en lång väg att gå.

Nu har jag inget emr att skriva där, små steg får räcka i dagsläget och jag ahr nog med årslöften som jag inte tänker tala högt om, så jag behöver inte fylla på mer här.

Nu ska jag jobba en hel väldans massa och ikväll ska jag träna rygg med Micke, fan va kul! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: