lindamariasvensson

Måndag

Kategori:

Hej! :D

Åh, vilken bra helg jag har haft! Fina Rebecka fyllde år och det spelades gumball. Jag presterade utifrån förväntan, dvs allmänt skitdåligt, men jag är nöjd för jag har mått illa över det här sen Rebecka berättade att vi skulle göra det ;) Alltså nervositet över en situation jag inte provat på, och jag är väldigt defensiv av mig i sådana här lägen. Och att sitta och gmma sig i ett hörn är inte hur sånt här går till, så det är utanför comfort zone ;) Och dessutom gjorde det ont. Det gillade jag inte heller. men jag hade skitkul! Och sen åkte vi till Harrys och åt god mat, för att dra vidare till Trollhättan och hem till Rebecka. Fått en del quality time med både Amanda och Rebecka det senaste med, approved <3 

Även söndag var jättebra. Var hos mormor och morfar och sade hejdå till deras hus och mammas barndomshem. Snodde även med mig lite prylar då det är en guldgruva av gamla saker. Mormor är så söt, sparar på ALLT, haha. Micke fick lite verktyg och jag fick lite köksknivar. Åkte till torp och fick inhandat lite nödvändigheter såsom en ny väska(hejdå converse, du har tjänat mig väl). Det avr ett helvete att välja, och det har ju tagit mig två år av velande, eftersom det var då jag började leta efter en ny. Så tillslut tog jag bara en och gick. Blev asnöjd!

Nu är det måndag, och det kom som ett slag i ansiktet. Tuff mattelektion, inlämningsuppgift och sedan tvåtimmarsmöte på jobbet med en av tillverkarna från Tyskland. Blev lite av en grönsak i huvudet av detta så skippade träningen idag. Imorgon är det pass med pt igen, vi är några tjejer som kör ihop och det är kul, blir väldigt peppad både av att ha dem där och en PT som står och korrigerar hela tiden gör en sådan enorm skillnad för mig. Det är synd jag inte har råd att köra flera pass i veckan, för då hade resultaten kommit ännu fortare. Måste dock säga att jag redan nu märker skillnad sedan jag kom tillbaka från semestern, och det är kul!

Nu ska jag plugga lite och sedan blir det välförtjänt sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: