lindamariasvensson

29 mars, sort of.

Kategori:

Någon sa att min blogg dammar. Det gör den. Och det är tråkigt, för tanken är ju att skriva till pensionen, typ. Jag vet inte om det jag precis skrev stämmer, eftersom 99% av min text är mina fingrar som pratar åt mig, så särskilt genomtänkt var det inte. Ja, jag insåg att jag lät dum där. Att visa sig smart lönar sig sällan.

Jag är inte riktigt lika sugen längre på att dela med mig av saker, eftersom allting ändrar sig från vecka till vecka. Livet är ganska ostabilt just nu och jag har ingen aning om vad jag gör om en månad, eller två, eller fem, eller tolv. Ja, ni fattar grejen. Jag har tusen idéer, men saknar ekonomiskt oberoende vilket utesluter en eller två av dem. De övriga, ja, de sjuder, kan man väl säga. Det saknas antingen pengar eller kompetens, och i vissa fall både och. 

Det jag vet, är att träningen går bra och att jag har underbara människor runtom mig. Jag och Karro har kört två pass ihop med Robert nu på gymmet där vi övat på Power Cleans, tror jag det heter. Jag har skitsvårt att få till tekniken, men trött blir jag, och bättre blir jag, så jag är nöjd ändå. Jag fixar även headstand fristående nu, skitkul! Och jag hoppas att handstand fristående inte är alltför långt borta. Bänkpress gör inte längre ont i handlederna och konditionen är fortfarande under all kritik. Deffen går sådär, jag kör lite mer kondition, äter bättre och smartare och vågen och magen visar resultat, så det känns ok ändå. 
 
Jag har häromdagen tackat ja till ett ganska stort åtagande. Lätt att dra sig ur närhelst visserligen(om jag fick betalt för varje gång jag skrivit detta ordet i den här bloggen, herregud... Så diplomatisk.), så jag behöver ju inte vara rädd egentligen. Det är mycket jobb att genomföra, men jag tänker inte vara dum nog att inte ta chanser som dessa när de kommer. 
 
I övrigt så är livet ganska underbart. Ajuste ja, jag var i USA också, det var nice. Men det vet alla här redan, såatteeeh.. Nu ska jag jobba lite med bilder, ikväll blir det utgång med Kathleen, Mariana och lite annat trevligt folk. 

Kommentarer

  • gunilla säger:

    det var väldigt längesedan du skrev något, tycker det börjar bli dags nuu :D

    2014-12-13 | 19:34:06

Kommentera inlägget här: