lindamariasvensson

Flygplansvy

Kategori:










 



Bilder i kronologisk ordning från fredagens soluppgång ver Danmark och Tyskland. På bild nummer två så är alla molnen på hela himlen rosa, för då gick solen upp. Alltså bästa möjliga scenario för en vacker vy; underbara färger och moln som ger lite roliga detajer till vyn. Och jag har även lyckats få med mig systemkameran in i planet (det fick bli dator eller kameran som åkte i lilla väskan, och jag tappar hellre bort datorn än kameran en helg som denna).
Vart vill jag komma med detta då? Jo: JÄVLA VINGE. 

Skämt åsido, jag är ganska nöjd med bilderna ändå.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Sååååå Fina bilder.... O vingen är inte i vägen, tycker jag, den ger perspektiv, Som en saga.....

    2013-09-30 | 20:14:21
  • mamma säger:

    jaja jag förstår......om den inte varit där.........

    2013-10-01 | 22:50:24

Kommentera inlägget här: