lindamariasvensson

Hej nakenbild

Kategori: Träning

Dagsformen på 63kg efter 3-4 veckor utan träning. Tränade med lillebror idag som äntligen börjar bli lite pepp på det här. Otroligt kul och jag hoppas verkligen det håller i sig för hans del. För min del börjar styrkan i händerna bli ett ganska allvarligt problem.

Idag körde jag, i denna ordning,
Lat pulldown
Seated cable row
Assisted pull-up
Deadlift (tack Gustaf, I löv it)
Low row
Dumbbell shoulder press
Dumbbell bicep curl

De tre sista så kunde jag inte göra seten ordentligt för händerna och underarmarna var helt slut, men jag känner inte att jag vill bygga på dem.. Får googla lite på den lösningen tror jag.

Imorgon blir det bröst eller ben/rumpa, beroende på hur mycket marklyftet tog på baksida lår idag.

 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja är det inte fotande så är det att lyfta vikter. Kämpa på..... :)

    2012-11-17 | 12:11:17

Kommentera inlägget här: