lindamariasvensson

Fredag framför datorn

Kategori: Funderingar

Jag gillar att vara hemma. Dock saknar jag rutiner, det är riktigt jobbigt. Jag har ingen som helst kontroll på hur jag äter, jag tränar jättedåligt etc. Antar att det blir lättare att sätta upp ett schema när vardagen kommer tillbaka. Ikväll ska jag göra 150 situps och träna rumpan, så är det bara. 

Har varit ganska duktig idag, fört över pengar och lite så. Svurit en del dock, för jag fattade inte vad de menade.  Som tur var kunde Gustaf hjälpa mig med det. Jag hade säkert kommit på det efter en stund, men tålamodet är inte på topp när det gäller sådant. Börjar sakna Gustaf lite med. Imorgon är det två veckor sedan vi sågs sist. Jag hatar telefonkontakt och han gillar inte att skriva, så de senaste dagarna har varit nästan helt döda, och det är lite trist, för det är när han är ifrån mig som jag behöver honom som mest. 

Insåg igår att vi inte haft ett enda samtal om i höst. Överhuvudtaget. Några korta meningar via text som hänvisar till ångest, men inget mer. Bortsett från alla saker jag slängt ur mig, men utrop är inte samma sak som samtal. Jag försöker ibland med att fråga alldagligt, men det har inte lett så långt. Självklart undrar jag över de små sakerna lika mycket som de stora, men det är också ett försök att mjuka upp samtalsämnet lite. Borde kanske ge upp antar jag. Får väl besked förr eller senare. .

Nu blev vi lite väl negativa här känner jag. Tillbaka till camera raw och bildgallring!

Den här bruden har helt ok kropp! Hoppas på bra form nästa sommar, och kanske det här sommaren därpå?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: