lindamariasvensson

Det där med livet efter semestern...

Kategori: Funderingar

Hittade precis en tvåårig utbildning som jag lätt skulle kunna tänka mig att gå. DOCK så är det varken foto eler design med, vilket ju egentligen är det jag behöver för att företaget ska bli något att satsa på. Men är ju tillbaka på det här med om jag verkligen kommer tycka det är kul om jag gör det på heltid... Men hade inte varit helt fel att ha en hemsida med dessa referenserna och bredden i utbud.
Och den är på heltid. MEN, till min fördel då, så är den i Trollhättan, vilket innebär att den är aktuellt om jag blir kvar hemma, och då kommer jag ha väldigt lätt att öva hos Kathleen. För det är ju det jag förlorar genom Norge, kameran samlar damm här. Den är ganska bra bredd på jobbmässigt och lönerna är lite bättre än som cafémedarbetare.
Jag tror nog jag ska söka, man måste ju inte tacka ja?

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ja det är fina bilder... :)

    2012-02-21 | 22:34:47

Kommentera inlägget här: