lindamariasvensson

En tisdag som en söndag

Kategori: Funderingar

Jag har ju inte varit superaktiv här, vilket jag skiter fullständigt i egentligen, för bloggare är ganska äckliga.

Men nu är jag tillbaka i Norge iallafall, det är bra. Fick precis sista arbetsschemat, nicenice. Så ska sätta mig ner och planera de kommande två veckorna. Idag flyttade jag nämligen Lång väntan inne på skattekontoret och så fyllde jag i mammas adress, nu tar det ca en vecka innan det är helt klart, men hon sa att jag kunde söka om företag ändå. Så nu har jag gjort det, skickt in en ansökan om att få betala skatt för att sånt ju är så himla kul. Skämt åsido, jag tycker skatt är en jättebra grej. Hade ju blivit en ganska tom uppväxt utan skola, vägar, sjukhus etc. Hur kommer det sig då att jag måste betala för min medicin? Wierd. Aja. Sedan skickade jag även iväg ett mail angående skola, ssta sökdatum är nu på söndag så innan dess ska jag skicka in. Inget nytt på den fronten. Amanda skrev att man förstod det som att jag skulle plugga träning, men det är endast på youtube och liknande.

Dagarna i Falkenberg var jättebra. Inte på det sätt man hade tänkt sig, eftersom Gustaf var jättesjuk och jag också var lite småsliten, men mysfaktorn fanns ändå där och jag fick vilat ut ordentligt. Jag upptäckte även Instagram and I lööv it. Nej, jag är faktiskt inte seg, men det har inte funnits till Android innan och när Emil sa att det kom ut förra veckan slängde jag mig genom rummet för att komma åt min mobil å snart som möjligt så jag kunde DOWNLOAD.

Nu orkar jag inte mer här, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: