lindamariasvensson

Söndagsångest

Kategori: Funderingar

Fast nu ljög jag lite, för egentligen vill jag vara mig själv - jag älskar mig själv. Men rastlöshet, ingen träning och småhat av sig själv för att man ätit för mycket av fel mat på en gång funkar inte. En påhittad känsla av att man är för ful, fet och oduglig, typ. Som går över på en timme.

Jag skulle aldrig kunna jobba vid ett skrivbord.


Vart tog de ögonbrynen vägen, och hur fan får man min cam att funka? True story, varje gång jag vill ta en bild med camen går jag in på facebook, säger att jag vill byta profilbild och ta en ny med min cam, DÅ startar den, sedan sparar jag den bilden fort som fan efter att den blivit uppladad och tar sedan bort den från facebook igen.
Varenda gång.

Kommentarer

  • mamma säger:

    HEJ!

    2011-10-02 | 22:31:57

Kommentera inlägget här: