lindamariasvensson

Veckans i-landsproblem.

Kategori: Funderingar

Nackdelen med att träna är att det är tråkigt om man inte är trött.
Vad ger detta? Jo, körde uppvärmning i en såndär wavemaskin, där du i princip står och åker skidor, typ. Eftersom jag inte tränat innan och inte är trött i någon muskel kör jag på direkt, men försöker ändå hålla tillbaka lite för att jag ju inte är dum i huvudet.
Tror jag. Fem minuter senare så är jag döende.
Det dumma med maskinen är att det finns ingen latversion heller. Du ställer in motståndet på den, och tungt motstånd är ju tungt. Men lätt motstånd då? Ja, då måste du springa som en jävla idiot för att hålla igång den. Kondition eller muskler liksom.

Men guess what? Jag klarade 10min!

Och när jag gick av sa mannen 65+ brevid mig att jag bara bränt 97 kalorier och att man ska stå där i en timme, och jag antar att man är en mes annars.
Han hade stått på den i 35min.

:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: