lindamariasvensson

En natt med Findus

Kategori: Funderingar

23.34 Man vet att det är sent när hela ens liv känns som en kentlåt, och inte på ett dåligt sätt då. Utan bara, ja, jag vet inte. Ett ännu bättre tecken är väl hur mycket olämpliga saker man är på väg att säga. Den där "kompensation för alla missade fyllesamtal"

00.07 Ok, jag glömde av det här inlägget typ 30min och kom fram till att lyssna på Thåström och hans musik om sin spegelbild. Inte ok?

00.19 Jag gillar Jenna Marbles, hon är rolig.

00.21 Det suger att blogga utan internet, vilket jag gör nu.

00.33 Började helt plötsligt sakna tiderna med Cribb. När jag hatade Nathalie och skolkade typ jämt. Haha. seriöst, jag älskar att vara såhär trött, jag tror på riktigt det är såhär det känns att vara fnissfull, minus full. Men jag mår asbra och inser hur dumt det här kommer kännas imorgon. Lycka.

00.34 Fortfarande inget internet. Tur att Gustaf sover, han hade blivit galen, för det blir ju inte jag, hoho.

Fortfarande 00.34 åh, min fina(fine?) Gustaf <3 Det suger lite att han jobbar 06-14 och jag 12-20.30. Det har varit så i princip varenda dag i alldeles för många veckor nu.

00.35 Det är första december idag ju! Det betyder att min överraskning börjar idag! Ska nog ta en bild...

00.37 Är det såhär Kissie känner sig när hon inte har internet?

00.38 Uff, jag är så hungrig. Det är för övrigt såhär jag går runt och tänker hela dagarna, men då i lite mer produktiva banor. Men så kommer jag innanför dörren hemma och allt är bara borta.

00.41 Jag vill ha julafton på riktigt Gustaf, det är viktigt för mig, ok? Äta sill och hata när Långben är så dum i husvagnsbacken (har hatat den biten sedan jag var liten, blir typ åksjuk) Och jag vill ha det med dig, kan jag få det? :*

00.45 Undrar om man kan äta bara purjolök? Det är väl typ det enda som faktiskt är "färdiglagat" hemma hos oss(se, nu skrev jag "oss" istället, Gustaf har inte ens flyttat in än!) och mer ätbart än bara rödlök.

00.46 "ååh, Ismaeeel "

00.48 Den känslan jag känner nu önskar jag att jag kunde känna varje gång jag mår dåligt eller tycker jag är värdelös. Jag är så himla bra helt enkelt, och det är för att jag kommit längre än vad jag trodde om mig själv på alla plan. Och jag sitter ändå i mina arbetskläder just nu. December börjar bra.

00.52 KNÄCKEBRÖD

00.56 Hade jag haft internet hade jag skrivit till Ciffe nu. (O)tur att jag har mobilen brevid mig då. Fast den avr för långsam. Undrar om jag fortfarande vill skriva när jag kan publicera detta.

00.58 Planerar att köpa en stationär dator nästa höst/vinter beroende på hur mycket jobb det blir nästa år. Eller? Finns mycket annat kul att lägga pengar på med... Tihi, hade glöt av att min semesterersättning ju blir på typ 20k, och så har vi skatteåterbäringen! Men undrar om den blir på 10% eftersom jag varit skriven här hela året?

01.18 Så, då var Turbo Star helt klar, fan va skönt. Då är det dags att ta tag i Riksen, efter headers och så då. Behöver få upp sidan online, då gör det inget om Riksen inte är med direkt.

01.23 När jag får egen lägehet ska jag ha en enorm fåtölj, altså nästan tvåsitssoffastor, som jag kan göra ALLT i. Ska någon hälsa på så kommer jag ha ett kuddsystem likt det de har på Gaffel & Karaffel, helt klart.

01.49 Nej, jag ska lämna in min hårddisk, det är vad jag ska göra när jag har pengar.

11.32 Fortfarande inget internet...

11.57 Sitter och jobbar med bilder, det ösregnar vågrätt ute och jag är så trött så jag vet inte vaart jag ska ta vägen. Motiverad, någon? Nope!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: