lindamariasvensson

Att jag aldrig lär mig

Kategori: Funderingar

Mina lediga dagar är ett helvete. De är en sammansättning av alla "Kan du inte komma heeeeem snart" som jag får dagligen. Ihop med detta att jag alltid jobbar i kläder som jag känner mig ful och äcklig i, vilket gör att ansiktsmask och sådant som lösögonfransar ju är det minsta som krävs för att kompensera. De är träning, som jag faktiskt borde kunna köra dubbelt av eftersom jag inte jobbat 8h utan rast. Det är dyra jeans och en bh som gör mer ont än är bekväm, men den var dyr och den sätter brösten typ där jag vill ha dem.
Men jag tänker aldrig på hur jävla besviken jag kommer bli oavsett utgång förns när jag väl sitter i skiten. Jag menar, om jag hinner göra en annons efter jobb och träning, hur många borde jag inte hinna när jag är ledig?
I början av dagen är jag ju bara glad, glad, glad och glad. Jag har aldrig så höga förhoppningar som jag snackar om ovan. Jag är på riktigt bara glad att jag har chansen att göra det jag alltid klagar över att jag inte kan annars.

Att jag aldrig lyckas få Gustaf att förstå mig utan bara gör honom sur på mig istället gör det inte direkt bättre.

Nu är klockan 23, jag har försökt sova i 2h men jag känner mig mer redo att springa ett par kilometer innan jag ger mig på säcken. Skönt att man ska upp 06.30 då, jag som hatar sömn och sådant.

Helvetesjävlaskit

Kommentarer

  • mamma säger:

    <3!

    2011-12-10 | 08:17:41

Kommentera inlägget här: