lindamariasvensson

2012 - bästa året?

Kategori: Funderingar

... om vi inte dör allihopa, 21 december eller va det nu är. Men som käre Betnér sa, personerna som gjorde kalendern dog ju ganska många hundra år innan, de kanske bara tröttnade på att fortsätta kalendra, hoho.

- Men de första fyra månaderna blir pengasamling till resan i första hand. Har visserligen redan vad jag tror är tillräckligt, men ah. Ah.
- Det blir även fotograferande av en massa föl och PR inför årets säsong, förhoppningsvis får jag se fler stall än Kathleens.
- Jag har ju fått ett ganska awesome erbjudande och om allt slår rätt så får jag ganska mycket jobb där med.
- 9 Maj åker vi till Bangkok och vem ve hur längre vi blir var, men det är ett par rätt fina stopp vi har inbokade.
- Eftersom hemresedatum inte är satt än är det enda jag satt som stopp att 7 juli börjar utställningarna, så då måste vi vara hemma. Hela juli blir alltså bildredigering och så även augusti.
- Förhoppningsvis sitter jag sedan i skolbänken nästa höst med ett företag på halvtid!

Kommentarer

  • mamma säger:

    :)

    2011-12-02 | 23:26:33

Kommentera inlägget här: