lindamariasvensson

Update

Kategori: Funderingar

Det händer inte så mycket just nu. Tror jag. Har inte tränat på hela veckan, inte på riktigt. Har inte fotat heller. Köpte en kamera visserligen, var väl där krafterna las. Sedan var jag ju och fikade med Mia och två andra tjejer igår kväll, vilket var himla trevligt.

Hm, jag håller på att välja semester och det ser ut att bli en hel del utställningar och sedan en vecka hemma i Sverige, sammanlagt 14 dagar från jobbet om allt går som jag vill. Hade tänkt fixa P&L med Amanda men schemat för det går inte ihop, tyvärr. Sucks. Men försöker tänka att jag inte bara sparar pengarna, jag tjänar mer under tiden, det är så man får tänka.

Jag saknar pappa, och tänker en hel del på farfar. Gustaf jobbar natt i veckan och jag ska klippa mig och färga håret på onsdag, vet inte vad jag ska göra med det. Som alltid. Som Gustaf sa, jag lär väl raka av mig allt, precis som han gjorde, så han blir tvungen att spara ut sitt igen. Ehe.

Nu ska jag fortsätta photoshoppa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: