lindamariasvensson

Och de bra!

Kategori: Funderingar

1. Jag skulle aldrig medvetet kunna vara elak mot någon. Kanske gotta mig åt någons olycka som hämnd, men aldrig hämnas på egen hand.
2. Jag är självmedveten. Allt du vet om mitt utseende tex, det har jag redan sett, och är det skevt är det bara min lathet eller ekonomiska splittring som fallit in igen. Jag vet även vad jag kan och att jag faktiskt kan. Jag vet vad jag är bra på och jag vet att det finns många saker.
3. Kaffe har en väldigt bra inverkan på min arbetsmoral. Ökar den med ungefär 750%.
4. Jag älskar att diskutera. Tråkigt nog har jag slutat då fokus i diskussioner ofta hamnar på fel saker.
5. Jag trivs alldeles utmärkt med att sitta ner. En väldigt bra egenskap om man är tvungen att göra det menar jag.
6. Folk älskar att använda mig som kurator.
7. Jag vet hur jag ska göra för att bli snyggare på bild än i verkligheten, och vem behöver inte den egenskapen i dagens samhälle? Och nu pratar vi innan photoshop har kommit in i bilden. Och så drog jag precis oavsiktligt en ordvits också.
8. Det är inget fel på varken min självkänsla eller mitt självförtroende, även om de båda inte skulle skadas av att bli lite bättre.
9. Jag kommer aldrig vara bruden som "tvingar" en kille att hänga med någonstans, titta på något eller göra något han inte likaväl skulle kunna gjort utan henne.
10. Jag är värdelös på kallprat(hur kan man vilja vara bra på det?).
11. Jag är rätt tråkig och jag vet om det - och trivs med det.
12. Jag kunde vara sämre på att passa tider. Det kan dock inte bussarna.
13. Jag är en värdelös säljare. Vet en människa som är grym, och han skulle jag aldrig lita på som vän, trots det sitter man och berättar allt för honom. Hemska människor, ingen egenskap jag önskar någon.
14. Med tanke på vilka idioter det finns måste jag fan vara smart.
15. Jag lär mig snabbt.
16. Jag anpassar mig lätt. Iallfall när det gäller de exempel jag tänker på.

Nu tänker jag sluta här och försöka vara trött istället, lär inte direkt bli mindre folk på jobbet imorgon än idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: