lindamariasvensson

Roman's Revenge

Kategori:

Älskar den rubriklåten, Eminem är underbar. Inte deras bästa, men nåt äre med den.

Antar att jag får bjuda på lite bilder eftersom det fotats idag, tack mamma för att du fotade mig. Undrar hur många år(månader?) det tar innan jag tittar på den hårfärgen(som ser smått anorrlunda här än i bildmppen insåg jag nu,skitsamma!) och undrar vafan jag höll på med? Wellwell, future problems! Idag så matchar den detaljerna på mina arbetskläder och vår logga perfekt, fint äre!

Fotat hästar idag, gick hyfsat men tog alldeles för lång tid. Börjar dock få mer tid över, känner mig inte lika sönderstressad längre. Har inte gått på några mattelektioner de senaste två veckorna eftersom jag inte tänkt göra nationella, och att repetera inför ett prov jag inte ska göra är inte något jag har tid med nu. Känner mig lugnare och har fått gjort en del småsaker jag velat ta itu med ett tag. Fick förfrågan idag igen om att göra tidningen jag gjorde innan, samt fota på Riksutställningen men mitt svar på det blev "Tyvärr, då är jag i Budapest, det är bokat och klart." Kändes sjukt kul att svara det, gah, jag ska till Budapest i tio dagar! :D

Tidningen vet jag inte med än för övrigt, tidsfråga och eftersom jag tänkt plugga igen i höst tror jag inte jag fixar det. Har sagt att jag ska bestämma mig i Augusti. 

Denise ordnade fruktfat till vår lördagskväll. Vitlöksdip till grönsaker och kesella vanilj till frukten, underbart gott. Sen kom italienaren och gjorde pasta med godsaker till... Jag åt och förlät mig själv eftersom han är italienare och det var gott. Hade det varit snabbmakaroner gjort av nån blond tjej vid namn Linnea så hade jag varit besviken på mig själv, däremot. 






Denise, kan du skicka bilden då alla tre fölungar var och hälsade på mig, tack?! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: