lindamariasvensson

Söndagar

Kategori:

Söndagar är den dagen man ska göra allt man under veckorna påstår att man inte kan pga vardagen. Jag hatar söndagar. För att inte mamma ska titta på mig medlidande  så skriver jag inte mer än så om varför idag. Man ska aldrig handla på tom mage, såattsäga. Och det kanske är lite skevt att min låga uppdatering ska se ut på detta viset, alldeles biter och seg. Jag påbörjade ett inlägg i tisdags där jag skrev om var jag varit det senaste, var jag är idag och vart jag är på väg. Jag skrev att jag är lycklig, vilket jag är, och det är ganska coolt ändå. Men det inlägget är så jävla långt och jag vill inte missa att utelämna något, och dessutom kan jag inte skriva överhuvudtaget på detta tangentbordet längre, så just nu skiter jag faktiskt i det.

Summa: Jag ska aldrig mer köpa en sådan här dator, kan inte stava och grannarna hör.

Det var PRECIS vad jag tänkte få ut av den här texten. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: