lindamariasvensson

Jag kommer sakna dig

Kategori:

Idag begravde jag och mamma min älskade Kickan.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Förra veckan var vi hos veterinären och fixade hennes tänder, blodprov och allt var bra. Igår var vi på återbesök och allt var ok. Hon kom inte hem igår kväll, och mamma som är sådär fint överbeskyddande skickade ett sms till mig om att hon undrade var Kickan var. Imorse ringde grannen till mamma och sa att de hittat henne på gärdet utanför huset, hon låg som hon gör när hon somnat, inga synliga skador. Mamma satt utanför jobbet när jag kom dit idag... Det har varit en tung dag med svullna ögon, men nu har vi begravt henne på en fin plats och jag har fått säga hejdå. 

Nio år fick jag med henne. 


Jag kan inte fatta att hon är borta. Älskade pisse.
 

Kommentarer

  • Kristina säger:

    Nä men fy va tråkigt :'(
    Det är verkligen hemskt när en katt försvinner ur ens liv :-(
    Kram

    2013-07-10 | 12:22:11
    Bloggadress: http://nattstad.se/kristinashobby
  • mamma säger:

    Det är Tomt.....Älskade Kickan...

    2013-07-11 | 04:03:36

Kommentera inlägget här: