lindamariasvensson

Var dag

Kategori:

Idag har varit bra, har suttit hemma och pluggat matte och läst lite engelska. Skönt att vara i fas, hann även gå igenom det vi ska läsa på matten imorgon.

Fick precis en fotografering inbokad i Ljungskile, så nu ska vi bara boka sol och assistans så får vi hoppas det blir av snart! Tycker för övrigt det är ganska komiskt med arbetsförmedlingen. När man ringer dem hamnar man på dagtid ungefär på plats 100 i kön. Inte jättekul kanske, men de betar av den kön på ca 10-15min. Så är det något ställe i Sverige där det verkar finnas gott om jobb så är det på arbetsförmedlingens kundtjänst, shit va folk det måste sitta där alltså. 

Har ett benpass med lille(stor)bror imorgon också, ska bli kul för jag har nog aldrig kört ett benpass med någon annan innan. 

Nu ska jag städa vintern ur garderoben! Jag skiter i om jag fryser, jag orkar inte bära på tunga kläder längre!

Tar mig friheten att lägga upp en bild på Micke som Karro tagit, den är väl någon månad gammal om jag inte minns helt fel. Han har blivit så himla duktig, tränar mest hela tiden, men han har inte helt lärt sig med maten ännu, så jag jobbar på det. ;) Jag kanske gör fel när jag jämför honom med hur han såg ut när han var 12 dock?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: