lindamariasvensson

Tisdag

Kategori:

Är trött, och småförkyld. Hemsk natt, kunde inte sova, obekvämt, varmt och med en skev säng, inte ett dugg kul. Och jag som hade planerat idag så himla bra, gick och la mig i tid för att hinna med morgonträningen. Råkade ta upp kontakten med Gustaf också, me jag var ensam vaken i fem timmar, inte fan är man stark då haha :P Det känns inte konstigt ändå. Han vet inte vad jag gör på dagarna, han har inte sett hur jag bor. Han vet inte vilka jag umgås med, vilken musik jag lyssnar på och han har ingen aning om hur jag klär mig. Jag har inte heller någon aning om vad han gör, och jag klarar mig utan att veta. Det var ett tag sen vi sågs ändå. Och ja, klart att allt är "som vanligt" när jag pratar med honom. Jag blir ju direkt den Linda som han var tillsammans med, precis som att ett dygn ifrån Nathalie gjorde mamma helt slut när vi började prata fort. Findus, 14 år, såg ni där.
Jag vet varför dock, och det är för att jag sysselsätter mig på annat håll, och jag klarar av att behärska mig om jag får tråkigt och börjar undra vad han gör. Jag har alltid velat vara ensam, flera timmar om dagen helst. Men nu tycker jag inte alls om det. Innan, om någon skulle iväg och handla såg jag det som ett skitbra tillfälle at få vara själv hemma. Att få något gjort var mycket mer värt än att umgås med personer jag gillade. Nu vill jag med i bilen. Men, så jobbar jag inte med kunder eller hänger med klasskompisar hela dagarna, kan va det med.
Nu orkar jag inte skriva mer om det.

Menmen, så nu sitter jag här och vet inte om jag är mätt eller hungrig, trött eller pigg. Ska skicka iväg lite viktiga papper och allt sånt jag är värdelös på att få gjort, sen blir det matteplugg. Får se hur mycket dock, huvudet är inte helt med idag alltså.


FÖR ÖVRIGT. Jag har börjat gilla svensk hip-hop, hahaha. Har aldrig gillat det, aldrig orkat bry mig, men de senaste har jag fått höra saker jag gillar 24/7. Tack pojkar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: