lindamariasvensson

These will be the good old days

Kategori:

Haft en grym vecka. Helt galen har den varit, och saknat Sussi har jag gjort också. Jag har ätit en hel del chips, ännu en gång fått stå och förklara varför det vore slöseri att köpa oxfile till mig och inte har jag färgat håret som jag skulle gjort. Som ni ser, heltokig vecka. Nu ska jag vara hemma hos mamma i ett par dagar, komma iordning i rummet lite, få träffat Amanda och lägga lite mer energi på plugg. Börjar även bli dags att läsa på lite mer inför högskoleprovet jag är ganska säker kommer gå åt helvete, men då får jag helt enkelt försöka jobba i något år innan eller så.

Var på krogen igår med Denise ockå, hade hur kul som helst och de timmarna flög förbi på vad som kändes som en halvtimme. Sedan åkte Denise hem och jag fortsatte ut till Ljungskile och hade kul där några timmar till. Glömde kortet och istället för att åka hem till mamma, eftersom det enda jag hade av värde var en papperslapp med två siffror på, och sådana tar de inte på bussar, så jag blev kvar i lsk. Har suttit där ute tilsmmans med alla andra som inte hade mobilladdare eller skjutsmöjligheter och kollat på Get Him to the Greek idag, folk har ätit pizza och klagat på att det är jobbigt med allt. Segt och ganska trist har det varit, eftersom huset fungerar lite som ett växthus när solen ligger på. Menmen!

Förhoppningen är att Nathalie ska komma och packa upp mina flyttlådor i veckan. Hinthint.

Om jag vet att min blogg är astråkig? Japp.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men hallå, det är astråkiga saker och jätteoitressanta fakta som man vill att läsa. sådetså

    2013-02-03 | 23:18:26

Kommentera inlägget här: