lindamariasvensson

En liten gnutta solsken

Kategori:

Igår var en bra dag. Var hemma och försökte lära mig om derivatans definition i matteboken, går faktiskt ganska bra. Så jag känner mig lite mera i fas nu. Jag har inte varit hos Nathalie sedan i söndags, och det märks. Jag har tränat varje dag, ätit vid rätt tider och ätit nästan tillräckligt. Igår kväll åkte jag dessutom till gymmet och försökte mig på ett benpass, gick sådär. Får fortfarande inte till mina knäböj och det tar så sukt mycket på mig mentalt. Att börja ett benpass med "nähä, jag kommer aldrig kunna lägga på mer vikter... :(" är inte riktigt bästa möjliga scenario.

Sen hade mamma köpt en vinare och jag åkte till Kathleen där vi satt tillsammans med Micke och Mauritzio hela kvällen och pratade om USA, det var en väldigt grym kväll. Strök även Vegas från önskelistan, jag vill hellre kunna köpa en kamera några månader tidigare, det lönar sig mer i längden. Sedan måste jag plugga foto i vår, jag har tappat väldigt mycket kreativitet eftersom jag knappt fotar lngre, måste fixa det. Och att åka till Vegas nu för skojs skull är inget jag har råd med, tyvärr! Irriterande att det var så sjukt billigt dock...

Min lyckliga pisse får numera vara ute <3

Kommentarer

  • mamma säger:

    Lilla fiiina Kickan,

    2013-02-24 | 19:56:25

Kommentera inlägget här: