lindamariasvensson

Mamma ska flytta

Kategori:

Och det är underbart för henne. Jag älskar också stället. Men jag kommer kanske tycka om det lite för mycket. Varför leta skabbig billig etta när man kan bo i större hus på landet? Uff. Jag kommer nog bo hemma när jag är 30.

Det verkar iallafall som det blir i slutet av februari, men huset är ledigt från slutet av januari så hoppas på att vi får börja plocka in saker där innan det, vore skönt med mer än en dag emellan. Ska försöka hjälpa mamma slänga massa också. Jag har hela nedre delen av en garderob full med tidningar, visserligen är de Mickes, men det är helt sjukt... Han bor inte ens här längre haha. 

Nej, nu måste jag jobba. Stressen börjar bli påtaglig när man fotade 12 hästar till idag...

Kommentarer

  • mamma säger:

    Härlig bild på dig o pissen. Ja får väl se vad vi kan hiva iväg............:)

    2012-11-20 | 05:46:15

Kommentera inlägget här: