lindamariasvensson

God morgon söndag

Kategori:

Chillade som sagt hos Nathalie igår, det var grymt. Vi satt och pratade konstant hela kvällen och ja, sen kollade vi på Lucky Number Slevin, en film jag approvade. Tog tåget hem till Uddevalla vid 09 imorse efter en ganska trög natt. Låg vaken och mådde förjävlit mellan 02 och 05. Kanske tur att fok som så jag lät bli att ringa runt. 

Kan ha varit svårt att sova eftersom jag delade sofa med en Grand Danois. Okdå, det var jag som lyfte up henne i soffan. Typ. Hon satte rumpan på soffkanten och stod fortfarande på samma nivå med framdelen, med tassarna på golvet, så jag fick liksom lyfta upp hela framdelen på henne i soffan, samtidigt som jag låg kvar bakom henne. Sedan somnade min arm, eftersom en sådan hund är enorm. Men de är mysiga att skeda med.

Kom hem, drack en kaffe, ringde runt lite och gick sedan och la mig en timme. Försöker nu få fram någon typ av disciplin genom att glömma av att jag jobbar, och då lyssnar jag på denna sidan. Löööv it.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: