lindamariasvensson

Börjar tappa fokus

Kategori:

Allting går så mycket i perioder, och jag försöker skapa mig egna rutiner men det är svårt. Imorse kunde jag inte gå upp ur sängen för jag var aldeles för trött, men som tur var blev det bara sovmorgon till 10 (somnade 23.30 för att komma upp vid 7..). Har även fått färgat håret och ätit lite keso. Det är väl ungefär det jag har gjort idag. Ja, köpte tydligen en hårddisk med som Micke sa skulle göra min dator snabbare, och det blev även två flygbiljetter till Paris av bara farten och en hög med visitkort. De tre sista sakerna stod inte på min dagordning, och det är mest sådana saker jag sysslar med. Saker som faktiskt måste göras, men jag aldrig skriver upp. Därför när dagen är slut och jag ska summera min mentala att-göra-lista har jag inte åstakommit något alls.

Som sagt, börjar tappa fokus, att skriva detta har tagit mig flera samtal och jag vet inte hur mycket fläng fram och tillbaka. Och vi ska inte prata om hur lite jag fokuserar på texten när jag försöker läsa en bok.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: