lindamariasvensson

Åtta kilo tyngre

Kategori:

De vakna timmarna inatt var ett helvete. Vaknade, hade drömt fel saker om fel personer och sedan var jag trött och inte i min egen säng, så allting snurrade på ganska fort.

Och det stör mig så in i helvete att jag inte får det ur huvudet. och jag kan inte skriva öppet om det här med tanke på vilka som läser och att det inte är alls så som jag borde tänka. Jag tänker fel saker om fel personer och jag vill gå vidare.

Sen kommer mamma och Micke hem och grälar, för ovanlighetens skul, och då är min dag förstörd.


Översta bilden är tagen 15e juli. Undre bilden är tagen idag. Jag vet att jag står skevt på en övre, armarna är alldeles för långt bak och jag spänner säkert inte ens ryggen ordentligt för jag visste inte hur man gjorde. Så jag har allt växt en del, återstår att se hur mycket som är muskler när jag deffat bort överflödet igen. Besviken jag blir om det inte är någon skillnad, hah. Men magen är fortfarande platt! Igen magbild idag dock, det fick ni ju typ igår..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: