lindamariasvensson

Fredag

Kategori: Fredrikstad

Imorse var jag väldigt trött, igår kväll tog ganska hårt på mig. Men som tur var hade jag tid att somna om, twice. Och dessutom satt jag en halvtimme i solen med lite Änglar och Demoner. Kallt som attan var det dock, men drog på mig en tröja och drog upp ärmarna en bit så var jag fit for fight. Bra läsning för övrigt! Älskar detaljrikedomen i den boken. Det är helt klart avgörande i om jag gillar en bo eller inte, har det alltid varit. Desto mer skitsnack inuti storyn desto bättre. Det där fick mig att låta smart...

Tog mig en tur till stan och framkallde lite kort. Det var nog det dyraste jag köpt i förhållande till vad jag fick. Jag trodde fullt seriöst at hon gjort fel när hon sa vad det kostade. Men sedan blev jag lite stolt när jag stöttade ett "lokalt" företag istället för att få ner det på internet. Det var ju försent för att göra något annat än att se positivt på situationen iallafall...  Jobbade lite, en sisådär sju timmar. Det var ok, I did good.

Ledigt påskafton fick jag också, vilket kan ha bidragit till min arbetsprestation eftersom jag minsann inte behövde något kaffe för att vara speedad. Det är bra, ledig från onsdag vid 15 till onsdag veckan efter vid 12. kommer jag bli rik av detta? NOPE. BUT I DONT CARE. 

Sedan, som grädden på moset, kom det en pojkvän och mötte mig när jag slutade vid 20, BÄST. Han startade med linen "Börjar det regna nu tar jag livet av mig." vilet ju sänkte stämningen lite, men sedan gav jag honom ett påskägg, och då blev han glad.

Hr många gånger jag vet att jag skrivit på norska nr jag ska skriva svenska idag? Fem. Wtf?!

Godnatt. Imorgon är det 7.30-15.30 som gäller. Kaffekaffekaffegymgymgymmammahämtar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: