lindamariasvensson

Tillbaka i Uddevalla, för stunden

Kategori: LS Photo & Design

Hej igen, helt galet fullspäckad vecka har det varit. Plus att jag och Gustaf har börjat hamna i någon form av "vi ska snart flytta"bubbla känns det som, vilket ju på ett sätt börjar nedräkningen till att han åker. Nu kanske jag bara pratade för mig själv och han bara var extra söt. Faktum är ju att enda gångerna vi faktiskt bråkar är när jag bitchar över någonting för att jag är övertrött. Så det har blivit en hel del kollande på serier och så, i förhållande ill att jag faktiskt inte har tid egentligen.
Har under veckan även fått en liten present(som kostade mig närmare 700:-) som jag velat ha länge. Det där fina med att ha bildfiler på 20mb är itne så fint när minneskortet skriver långsamt. Därför köpte jag ett som skriver fortare.

Nu behöver jag bara en snabbare autofokus. Men tvivlar på att det är något annat än märkesbyte som gäller då(tror att det är något som ligger i motorn snarare än i programvaran), och det orkar vi inte ännu på iallafall ett år. Och då ska jag minsann ha fotat mer än under det gågna och verkligen ha problem med det, till skillnad från nu, när jag bara ska fot fyra fem utställningar.

Varav en är imorgon, så önska mig lycka till med nya minneskortet!
Har jag äti obligatoriska godisarna sedan jag kom hit? Självklart. Men jag körde ett helt gympass idag utan hörlurar, tom benpressen klarade jag, vilket jag aldrig trodde jag skulle, så det förtjänar jag. 

Nej, nu äre sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: