lindamariasvensson

Morgonmysig

Kategori: Ordinary

God morgon! Jag måste säga att det där att gå och lägga sig med Gustaf trots att han börjar jobba 4h tidigare är en ganska bra grej. Inte då när jag snoozar fram till 10 och inte får ett skit gjort. Utan när jag ställer klockan(ute i vardagsrummet då, annars hade jag ALDRIG gått upp) på 7-8 beroende på nr jag börjar jobba och sedan tar det lugnt framför datorn. Hatar att gå upp gör jag ju oavsett, men det här funkar ok. 

Nu är klockn 8 och jag har skkicat ut lite mail och suttit och gäspat den senaste timmen. Nu skriker magen efter mat och det är dags att göra sig iordning. Jobbar bara 10-14 idag, sedan blir det gym och strosa runt på stan med Gustaf, mys!

Det var allt... ja, det var det nog.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Va Mysigt för er, Här lyser solen Hoppas ni får en lika fin em i F-stad med <3

    2012-03-29 | 09:52:33

Kommentera inlägget här: