lindamariasvensson

Hur man är lat på riktigt

Kategori: Ordinary

Har nu haft den där bikinidelen på mig trots att den är för stor. Vad gör man då? Jo, man knyter åt den ännu hårdare, och sedan inser man fem timmar senare varför man har sådan sjuk värk i axlar och nacke. Mums! Tror ni man får ta med ilägg på flyget? Palla beställa ny, DET ÄR SÅ JOBBIGT ATT FYLLA I ADRESSFÄLT. Och frakt på typ 59:-, dyrt som bara den jo(hoho...). Blir ännu mindre pepp på det hela när de har 40% på dyraste varan, vilket denna gång även inkluderar märkesvaror, och 40% på converse har ju butiker ca, tja, typ aldrig? Men näää...

Väntar på att luggen ska växa ut, men är trött på att ha håret bakåt hela tiden. Cafeteriaoutfit blir det då, så firade min lediga dag med att ha håret så mycket överallt jag bara kunde. Och nej, jag älskar fortfarande att ha lugg, men jag behöver kunna bli av med den(sätta upp eler nåt) i den kommande värmen. Och en lugg blir lång så sjukt fort så lär inte vara några problem. 

Älska mobilbilder btw... uff. Hatar bloggar med mobilbilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: