lindamariasvensson

This is why we do it

Kategori: Uddevalla

Jag är lite rastlös, igår var ingen bra kväll. Fick svar från högskolan och alla sex utbildningar jag sökte är jag reserv på, så jag måste vänta ännu längre. Det suger lite. Inte för att jag har några överdrivet höga amibitioner, men när man söker en halvudda utbildning på distans tycker man att 60% VG och några MVG borde duga. Wellwell, får väl hoppas att någon tackar nej. 

Jag är jätterädd över att fastna. Just för att det är något som lockar mig, det är de små sakerna jag gillar, och för de små sakerna behövs inget flashigt jobb, jag kan jobba på ICA och ändå älska det. Men jag vill inte vara den stereotypen, jag vill vara den som går utanför min comfortzone. Jag vet att jag gör det ganska ofta, men det tar emot. Just nu är det inte direkt motiverande heller. 

Jag vill göra knäppa saker med Gustaf istället, det är vad jag vill.

göra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: