lindamariasvensson

Lång natt

Kategori: LS Photo & Design

Eller alldeles för kort. Jag ville sova meeer. Låg uppe halva natten igår med, måste sluta med det och vända tillbaka dygnet. Stackars mamma får ta itu med mig som ser dubbelt och är skitförbannad på morgonen. "Men du är ju skelögd" var det jag fick höra idag. Det är tungt att styra ögonen på morgonen, ok? Det är sjukt fint väder ute, men jag lär nog stanna inomhus ändå! Fick två kunde till inatt, en som ville köpa bilder från Riksen - en utställning som inte ens varit ännu, samt en som ville köpa bilder på en hingst där jag inte lagt upp några bilder. FINNS DET INGEN SOM VILL HA BILDER PÅ DE 59 HÄSTAR SOM LIGGER UPPE OCH OSÅLDA PÅ MIN HEMSIDA?! ;) Nejdå, skämt åsido, men det känns lite trist att inte veta var de potentiella köparna ligger, för du kan ju missa några pga att någon annan är snabbare med att lägga upp bilder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: