lindamariasvensson

I jordgubbslandet

Kategori: Uddevalla

Phewphew! Fint väder och det är ju lördag, så det blev sovmorgon till frukost eftersom jag satt uppe och jobbade till 03! Den meningen var inte fullt snyggt gjord, men orkar inte ändra, jag har inte direkt någon press på mig i den här bloggen.

Sedan blev det jordgubbsplockning till lunch, fika med Kathleen på Leijas till, ja, fika och till middag blev det ett pass med ben/rumpa med mamma på gymmet. Jag börjar bli grym på knäböj nu! Utan skor är helt klart bästa tipset hittills! Speglar överallt är inte fyskam det heller. SÅ himla glad över att min fot har läkt! 35kg idag, men det är 15kgs ökning sedan i måndags, så känns ändå inte så dåligt. Jag vägrar tappa tekniken för att lyfta tyngre. De andra på gymmet måste tycka jag ser dum ut, står superfokuserad i och allt i slow motion och filmar mig själv när jag inte ens lagt vikter på stången..

Nu ska jag fortsätta lägga upp bilder, för jag är grym!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: