lindamariasvensson

Ett bra dygn.

Kategori: Uddevalla

Jag klarade det. Typ. Jag fick inget anfall på sjukhuset. Läkaren såg ingenting, men nu ligger papprena hos experterna i göteborg så får vi hoppas det inte visar någonting, och sista svaret får jag på onsdag. Det kan ju hända att detaljerna visar antydningar till anfall, och jag vet inte var deras gränser går, menmen, även om jag får ett nej slapp jag den hemska känslan av att vakna upp och ha ont överallt. 

Efteråt åkte jag hem till pappa och har varit dess fram tills i eftermiddag. Det var underbart, vi plockade svamp och blåbär, kollade igenom alla bilder från resan och drack sinnessjuka mängder kaffe. Precis som jag vill ha det! 

Idag träffade jag Jerker som är på sommarlov hemma i Uddevalla. Vi var på motionshuset och han visade mig en massa bra sätt att bygga upp ryggen för att klara av knäböjen bättre, och sedan satt vi nere i hamnen och snackade skit om kommunjobb, för det är sånt som jag tycker är intressant.

Nu ska jag ut till Gustafsberg och umgås med alla där, ska bli kul! Jag har saknat att prata med folk, jag fck inte så mycket sådant i Norge som jag hade velat. Prata med folk jag känner alltså, där man inte har de ytliga gränserna för vad som är ok att säga och inte. Och på tal om så ska jag och Jerker till Trollhättan imorgon och där ska jag träffa Lisa och ååååh, vad allt är bra just nu! Förutom att jag bara vill sova för att jag inte har en muskel kvar att hålla ryggen rak med. 

 















 
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Fina bilder Linda :)

    2012-07-20 | 22:46:08

Kommentera inlägget här: