lindamariasvensson

"Du ser bakfull ut"

Kategori: Ordinary

Kvällen blev inte så bitter ändå, jag plockade med mig datorn och satt och jobbade i Emils soffa, och sedan puttade jag undan datorn och somnade där. Skönt med lite omväxling och även att inte satt och stirra på mobilen hela tiden. Jag är gad att han bor så nära, och inte behöver gå och lägga sig särskilt tidigt. Well, det sista var väl kanske en lögn eftersom den låg brevid mig. Men jag satt inte och läste sms iallafall! Det gör så sukt ont att han bekräftade att han satsar på apatin. "Yaaay..." Visserligen är det så han löser större delen av sina problem så jag borde inte vara förvånad.

Min hemsida blev hackad igår med, underbart. Som tur var fixade en annan Emil, hemsidemakaren, det åt mig direkt, sån himla tur. Jag känner verkligen ingen datanörd annars haha. Så nu kör jg sista spurten innan jag ger mig på annonserna. Imorgon ska jag ju till pappa och hade velat slippa ha med mig datorn dit, en bok hade varit fint! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: