lindamariasvensson

Jag är bra :)

Kategori: Fredrikstad

Tog precis några bilder på mig själv i dokumentaionssyfte.
Och redan nu, fyfan vad jag är snygg.
Jag skiter i om andra hade kunnat lyckats bättre, men det finns nog inget som är så motiverande som resultat. Gustaf påstår motsatsen, att det är när man känner sig ful som man vill träna för att fixa det. Men känner jag mig fet och otränad på gymmet så är ju det inte direkt motiverande när man sprungit där i ett år.
Nej, jag ser inte ut som hulken och vem vet om Gustaf är ärlig när han säger att han ser skillnad, killen ser mig varje dag, hur ska han kunna märka? Visserligen ljuger han aldrig... men ändå! Men bilderna ljuger inte heller, och det är skillnad, det är det. Vågen ljuger nog inte den heller (men man kan göra det extra intressant genom att ha en mjuk matta under, då kan man komma ända ner på 40kg!). Hoppas jag fortsätter förbättras så kan jag lägga upp ett resultat senare, om någon månad eller fem.

Well, Gustaf kom hem nu, såg bilderna och ramlade inte ur sängen av fascination. Det betyder att jag måste träna meeeeer!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Men jag ser oxå skillnad, du har kämpat o det har gett resultat, så så är det . Duktiga du <3

    2012-01-27 | 06:48:24

Kommentera inlägget här: