lindamariasvensson

Mina naglar som ett regn mot tangenterna

Kategori: Fredrikstad

Well, ikväll är rätt nice nu. Gustaf käkar chips, vi har kollat på cloverield. Säkringen gick två gånger under tiden, trots att lägenheten är svinkall. Det sög lite, men Totalt Mörker var väl rätt ok kanske.
Vi har sett Cloverfield, en väldigt bra film enligt mig just för att den är så bra gjord. Den ställer alla frågor man själv hade gjort i en sådan situation, och den ger dig precis så lite svar som du nog hade fått. Inga tremeters eftertexter om vad som hände sen, inga andra kameror som visar vad so hände ur andra vinklar, på anard plase. En kamer genom hela fillmen, som man själv hade sett det. Asnice.
Sedan var det vinet hon på systemet tipsade om helt ok. det var inte oboy, som jag hade önskat, men det var inte rödvin heller. Det var billigt, sött och jag antar att varenda brud druckit det som sitt första vin som var ok, men det skiter jag i, för min man dömmer mig inte - då hade det här förhållandet varit kört för länge sedan : )

Kommentarer

  • mamma säger:

    Fin bild :)

    2012-01-08 | 17:31:47

Kommentera inlägget här: