lindamariasvensson

Lycka i ett glas

Kategori: LS Photo & Design

Den här dagen har bara sprungit iväg! Slutade redan två men efter ett besök på skattekontoret som sa att jaadå, så länge jag har fått mitt skattekort går det bra att skriva mig i Sverige igen, så så snart jag fått igenom det skall jag skicka in ansökan om att starta företag!

Sedan försökte jag fixa vaccinationstid men deras öppettider matchade inte Gustafs sovtider, så jag får återkomma på den punkten, hoho.
Och jag avslutade med ett stenhårt pass på gymmet innan jag somnade i solariet. Tittade runt mig och tyckte det var tråkigt att ligga där, några sekunder senare slocknade det och jag insåg att jag sovit hela tiden. Då har man tränat bra!
Och en bild på dagens middag - mumma! Lite lättare version än den jag gjorde igår.

Gårdagens var en eller tre deciliter björnbär, vem vet.
Någon deciliter turkisk yoghurt
Proteinpulver vanilj/skogsbär
Röd mjölk
Men den var ganska mäktig(när man ska ha i sig 7dl..) så köpte en vattenliknande mjölk, skippade yoghurten och hällde i någon deciliter vatten för att det inte skulle vara så tjockt. Puuuurryfect.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Mmmm.

    2012-01-25 | 22:32:04

Kommentera inlägget här: