lindamariasvensson

Fredag den 20e

Kategori: Fredrikstad

Var dagen jag skulle få hälsa på pappa igen, men eftersom jag var lite väl trött när jag hoppade ner från en pall på gymmet igår och stukade foten i fallet så blev det inget med detta! Verkligen trist för såg fram emot detta, menmen.  Så inget Sverige för mig idag, men om någon vill ta min plats så går bussen 17.15 från Sarpsborg!
Jag får en chans att sätta ihop tidningen iallafall, och jag fick in en artikel igår som var riktigt bra. Jag väntade mig ren reklam genom hela och att ja skulle bli tvungen att be personen som skrev att ändra allt, men nejdå, sjukt bra var den och jag blev så himla glad, å nu hoppas jag den bli godkänd på ett högre plan innan den ska i tryck!
Tycker det ser askul ut haha!

Kommentarer

  • mamma säger:

    MEN AJAJ Stackars dig :(

    2012-01-20 | 15:47:10

Kommentera inlägget här: