lindamariasvensson

Fösta delmålet avklarat

Kategori: LS Photo & Design

Allas första utkast är utskickade. Jag märker att jag behöver lära mig bli lite bredare i hur jag designar, så ska leta lite inspiration framöver. Men jag har blivit sjukt mycket snabbare på att pussla ihop, och det är bra! Jag ser nästan direkt va jag tänkt göra :)
Den här är visserligen ett "misslyckande", då det var ett utkast jag skickade henne, men som inte var helt vad hon ville ha. Men eftersom jag var såpass klar så frågade jag om vi kunde publicera ändå - och javisst!
Båda översta bilderna är mina.
Där har ni en regel för när jag gör annonser, är allt material mitt så kommer loggan på mitt i annonsen. Är bilderna lånade av någon så står vi båda med, och är bilderna ägarens så skrivs ingenting.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Jättefin häst,o en bra gjord annons :)

    2012-01-10 | 12:00:05

Kommentera inlägget här: