lindamariasvensson

Stolt!

Kategori: Fredrikstad

Jag drack en kaffe och drog till gymmet, med enda mål att jag skulle klara springa 3km, oavsett tid. Så när jag då klarar det, på nästan samma tid som vanligt, och ändå inte känner att jag tappat konditionen, fattar ni hur glad jag blev då? Foten var lte svullen efteråt, men det är den efter åtta timmars jobb med, så det köpte jag. Och några smärtor var det inte, bara småont. Allt satt säkert i huvudet, tillsammans med att jag inte var trött från jobbet. För då när jag springer så känns det lite som att jag flyger, så jävla awesome känner jag mig. UTZUTZ. / glad
Sedan stekte jag lite fläsk i solariet, det var mysigt. Och självklart är de där s k smutsfläckarna där i år igen. Brösten och överarmarna är typ.... fräkniga eller nåt. Det ser ut som att jag är i sjukt stort behov av att peela mig helt enkelt, men det är bara att jag blivit brun och 50% av huden inte fattar vad som händer utan fortsätter vara blek. Jaja, solariet är faktiskt mer avkoppling än vad det är för att bli brun, älskar att ligga där. Hatar att sola i vanlig fall.
Nu ska jag koka ägg. Tror grannarna uppskattar köksfläkt under sovrummet 23.15.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: