lindamariasvensson

Inte helt vaken

Kategori: LS Photo & Design

Småtrött med ett sinnessjukt sockersug. Inte direkt bästa förutsättningarna för att hålla disciplinen uppe. Men tänker tvinga mig själv till det, för jag skulle ta en powernap(har jag någonsin tagit en fungerande sådan?) och inte helt oväntat höll den på i tre timmar.
Jag älskar reklamen för bloggare på denna sidan. Inget skämt, de lägger bara upp folk med superfina bilder och väldigt intressanta bloggar som om de säger MATTBLOGG, då är det minsann mattor överallt, och ingen smygreklam för den trista vanliga bloggen! Och mina favoriter är ju självklart matbloggarna. Denna sitter jag och kollar i nu, och jag vill bara åka hem till sverige och köpa massa keso och nötter. http://frukostera.blogg.se/
Men nej, nu ska jag försöka med att rota igenom alla småsaker jag har att göra. Typ en hemsida och två enorma högar med bilder jag helt glömt.
Hej!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Underbar.. :)

    2012-02-16 | 23:04:29

Kommentera inlägget här: