lindamariasvensson

En lång onsdag

Kategori: LS Photo & Design

Trött som ett hus, uff. 10,5h jobb utan paus och ingen träning pga tidsbrist är inte vad jag hade tänkt mig idag. Bra för min brist på jobbtimmar(as in cashmoney) den här månaden, men dåligt för min brist på kreativitet på hemmaplan.

7,5 med paus och att hinna med ett awesome benpass på träningen var väl mer planen... menmen. Inte heller kan jag gå och lägga mig med Gustaf nu, eftersom det är alldeles för många som vill ha annonser av mig. 

*suck*

Men jag är ganska glad ändå, för imorgon är det officiellt vår. Och även om jag garnterat inte får påskpyta sönder lägenheten här, så fick jag sätta up en massa påskpynt på kremmerhuset dag, så en liten dos(mersmak?) fick jag iallafall. Men imorgon:

... då är det bara 54 dagar tills jag slutar jobbet.
... 69 dagar tills bangkok.

Tihi! Lite glad är jag iallafall!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Finis....;)

    2012-03-01 | 17:00:57

Kommentera inlägget här: