lindamariasvensson

Annons Rohara Bacara

Kategori: LS Photo & Design

Ibland räcker det med att man undrar om det kanske satt någon i framsätet för att kvällen ska gå åt helvete... Men då är det tur att det finns kaffe, powerwalk och Foo Fighters som gör en stark igen, och så kommer man på att jävlar, jag orkade mer på gymmet idag än förra veckan! 

Fick som sagt börja jobba tidigare idag. När en av våra två kassor lägger av en förmiddag så är det nog till att hela arbetsdagen ska gå åt helvete, haha. Så Elisabeth behövde mig för att alla andra hade blivit sönderstressade av kaoset som var. Intressant? Tänkte väl det. 

Nu ska jag fixa kvällsmat, och gå runt på de för en gångs skull rena golven innan jag tar tag i mina annonser. Jag har satt stopp nu. Sju stycken ligger på ritbordet, och jag tar inte emot fler arbeten innan resan. 

Fast känner jag mig själv rätt så om telefonen ringer så kommer jag gå in på autopilot och "HEEEJ, SUPER, PERFEKT, ABSOLUT, DET FIXAR VI, SKICKA MIG DET DÄR OCH SÅ ORDNAR JAG DET", det är mina standardfraser inom jobbet. Bygger hela långa telefonsamtal på dem, ganska simpelt faktiskt. Ska nog spela in dem och ta en tupplur nästa gång någon ringer. 


Kommentarer

  • mamma säger:

    En jättefin annons Linda, som alla andra :)

    2012-02-21 | 16:23:28

Kommentera inlägget här: