lindamariasvensson

Älskade måndagar

Kategori: Ordinary

Morning! Idag komemr bli en bra dag, fick sovit ut ordentligt. Stannade uppe halva natten och plockade iordning i lägenheten(lär mig aldrig lägga saker på sin plats) och sedan när Gustaf kom hem från nattskiftet kunde jag ligga kvar i sängen och slippa tyngden av att "jag måste". Det var fint. Eller ja jag sov ju, så jag vet inte mycket om det, men när jag gick upp vid 12 så hade jag legat kvar med gott samvete iallafall.
Beställda hem en hel del från AdLibris inatt, mumma! är dock lite småskeptisk över mina val. 11 böcker klickade jag hem, och fem av dem handlar om religion på något sätt. Hm. Men jag vill inte köpa typ självbiografier och lättlästa tjejböcker bara sådär på internet, de vill jag gärna hålla i och se hur de känns. Ifall de inte skulle vara pappriga och så, menar jag. Sedan när man tänkt köpa med sig 11 böcker så blir man ju ganska snart begränsad till pocket, eftersom prislappen på dem inte överstiger 50:-, vilket en bok ganska snart gör.
Nu är jag på väg till jobbet, blev ombedd att börja tidigare vilket var alldeles förträffligt då jag har för få timmar den här veckan.

Kommentarer

  • Mandigurl säger:

    Åh, de böcker om religion lånar jag gärna så småningom :DDD

    2012-02-21 | 01:04:23

Kommentera inlägget här: