lindamariasvensson

Tillbaka hemma igen

Kategori:

Godmorgon.

Kom hem från Paris inatt, och vaknade precis. Kommer få jobba stenhårt för att få ut bilder till några kunder nu, där är det nu, helst igår som gällde. Stod på utställningsplatsen igår. Ni vet, spån, hästar etc. Tog lite bilder och ägaren kommer fram, tittar på bilderna och frågar om jag kan skicka dem. "Ikväll? Nej det är för sent" och så grabbade han tag i en snubbe med en iPhone. Så jag fick panik över att förlora den här chansen, sprang(i klänning och klackar förbi stuteribåsen, underbart) bort till något som såg ut som ett sekretariat och sa att min karrirär hängde på om jag fick en dator, och att min egen hade kraschat. Som tur var fick jag hjälp av en snubbe som lyckades ha både minneskortläsare och internet på en gång (fem datorer hade inte det), och jag fick skickat iväg bilderna. Fick även loggat in på ett gmail skrivet på arabiska, kan tilläggas. Vackert skrivspråk det där, faktiskt.
 
Ägaren verkade väldigt glad iallafall, och för min del är det ett enormt steg uppåt.

Så nästa gång lämnar jag inte datorn hemma för ominstallation. Jag ska ha den i bhn.
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Duktigt gjort, hitta snabba lösningar :)

    2012-12-10 | 17:09:06

Kommentera inlägget här: