lindamariasvensson

Vi byter era.

Kategori: Ordinary

Nu är jag nästintill klar med alla stora grejer. Betalinfo är vägskicad och det är bara en person till som ska få sina bilder. 

Ok, två, för nu fick jag två till beställningar, woopwoop! Så ja, det är vad jag gjort de senaste dagarna, och som alla andra dagar. Nu ljög jag lite för i torsdags åkte jag och mamma till Vänersborg. Jag köpte te, kaffe och en supergrön väska. Har även beställt en höstjacka från Melba, åh, vad jag älskar den butiken och lite annat smått från Nely som drog igång någon rea. Åtta plagg för 1100:- på Nelly, och det dyraste var ett par träningsbyxor. Mycket pengar, men gott samvete ändå.

Sedan åkte jag hem till Amanda och vi åt Sushi och kollade Sex and the City, vilket var kul. Hoppas denna rutin håller i sig framöver. Måste bara se till att hålla mig arbetslös så ska det nog gå bra! Sov över där och drog sedan in till Uddevalla och tränade ben. Idag har det inte blivit någon träning, utan ahr gett mig på bildrensning och har suttit och gallrat bland äldre bilder och lyckats få bort näsan 20gb, så nu är min dator happyhappy.

När mamma slutat jobbet ska vi iväg till någon släktning och hälsa på. Vet inte om jag någonsin träffat dem, men det ska bli trevligt. Jag är ju grym på det där med fika numera så det blir nog inga problem!






Kommentarer

  • Kristina säger:

    Nästa gång ni är i Vänersborg får ni hojta till :-)
    Jag fikar gärna.. om ni vill

    2012-08-26 | 16:32:36
    Bloggadress: http://mammakristina.wordpress.com
  • mamma säger:

    Hej kristina... vi kommer allt o hälsar på....... :)

    2012-08-27 | 06:35:45

Kommentera inlägget här: