lindamariasvensson

Underbar helg i Vetlanda

Kategori: Uddevalla

Glada människor, sinnessjukt glada människor, trevliga människor och snygga hästar. Nu är jag tillbaka i Uddevalla och ska greja med bilder i en vecka. Tanken var att träffa Lisa, Rebecka och Anna idag med Rebecka missade sitt plan eller något så vi får skjuta upp det. Ska nog träffa Emil den här veckan tror jag, blir så sällan för att jag gllar att jobba kvällar och ja, han jobbar ju under eftermiddagen som normalt folk. 

Var även ute och joggad lite tidigare. Jag har börjat bli ok med att gå ut på morgonen iochmed att jag ordnat allting för mig kvällen innan, s det är stora framsteg, men ännu är det inte några långa pass. Max 20min varav ca hälften är gång. Jag är stressad över att komma tillbaka till lägenheten och börja med bilderna och vill drför vända så snart jag gått ut.

Nu ska jag ordna frukost och sedan blir det uppladdning.
 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Good Girl...

    2012-08-20 | 13:16:43

Kommentera inlägget här: